Passa al contingut principal

Presentación Inicial - PLE

 "El meu Entorn Personal d'Aprenentatge"

Data de Publicació: 20/09/2023


"Hola a tots! En primer lloc m'agradaria presentar-me, soc Marta Bort, un estudiant de Grau Superior d'Administració i Finances. En aquest espai, compartiré les meues experiències, coneixements i reflexions sobre molts temes diferent. Espere que vos agraden de les meues publicacions i que junts puguem aprendre i créixer en aquest emocionant viatge!"

Hui vull compartir amb vosaltres alguna cosa que ha ocupat gran part del meu temps i energia: el meu PLE - El meu Entorn Personal d'Aprenentatge . Per a aquells que no estiguen familiaritzats amb el terme, un PLE és com el meu món d'aprenentatge personalitzat. 

El meu PLE és com una brúixola que em guia en el meu viatge d'aprenentatge personal. Ací els presentaré algunes de les principals eines i recursos que componen el meu PLE:

  • La meua escola: Les classes, els professors i els companys són una part fonamental de la meua PLE. Ací és on tinc l'oportunitat d'escoltar, llegir i participar.

  • Recursos en línia: Internet és una font inesgotable d'informació. Utilitze llocs com Gmail, Canva, Drive, Classroom, Calendari de Google…, per poder compartir.

  • Xarxes socials i comunitats en línia: Participant en Whatsapp,mirar Instagram, Twitter y Youtube.

  • Llibres i lectures: La lectura és una forma important d'aprendre. Llig llibres, llocs web i revistes relacionats amb les meues àrees d'interés.

  • Mentors i assessors: Consultar amb els meus pares,els meus avis, la meua parella i els meus amic en una orientació valuosa i m'ajuda a desenvolupar habilitats específique

Vos convide a crear el vostre propi entorn d'aprenentatge, un que reflectisca les teues  passions i objectius, i els inspire a buscar coneixement en cada cantonada del món. Aventurem-nos junts en el viatge de l'aprenentatge continu!

¡Gracies per acompanyarme en aquesta emocionant travesía descubrint el meu PLE!

Fins a la próxima.


Comentaris