Passa al contingut principal

Un poquet més de mi

 El meu ple conté totes les ferramentes que jo utilitze per a diferents ocasions, ferramentes tant com digital com a personals, com per exemple per a buscar informació o coses que no sé, per a comunicarme en tema estudis, per aprendre en coses més personals, com també per a organitzarme o per a crear.


El meu ple té quatre apartats, un apartat es el de buscar, on tinc 6 aplicacions; google, safari, youtube, pinterest, instagram i tik tok. Aquestes aplicacions m'ajuden quan necesite buscar informació o per exemple con es fan algunes coses.

El següent apartat qure té el meu ple es el de comunicar, aquest apartat conté unes altres 6 aplicacions; gmail, classroom, whatsapp, facetime, telegram y twitter. Aquestes aplicacions les utilitze per a comunicarme per exmple amb els meus companys de clase quan no se alguna cosa dels temaris de clase i l'utilitzem per ajudar-nos mutuament.

Un dels altres apartats es el de crear i té 4 aplicacions; drive, canva, excel i documents de google. Aquestes aplicacions les utilitze en l'ambit académic per a fer els treballs que manen a classe. 

L'últim apartat que tinc és el personal, on tin inclòs als professors, a la meua familia i als meus amics, ja que també he aprés molt amb ells, per exemple de la meua familia i amics he aprés coses més personals i amb els professors coses més acadèmiques.

Anime a la gent a fer el seu ple propi, perqué te n'adones de totes les ferramentes que hi han i que utiliztem per aprendre.

Comentaris